مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-04-28سياسي

اجرای 450 برنامه در هفته بسیج سازندگی استان فارس


رییس بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس گفت: 450 برنامه در هفته بسیج سازندگی در نظر گرفته شده که این برنامه ها با زیر مجموعه های مختلف در استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجهادگران نیز در این راستا اقدام به فعالیت های مختلفی کرده اند و در این راستا نسبت به ایجاد کارگروهی در راستای مقابله با مشکلات تولید اقدام خواهند کرد این در حالی است که مشکلات و موانع تولید احساس شده و با ایجاد کارگروه و حضور نمایندگان مجلس در تلاش هستیم تا مشکلات سد راه تولید را برطرف سازیم.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در هفته بسیج سازندگی و توسط خیرین انجام خواهد شد می توان به تهیه 5000 جهیزیه برای خانواده های نیازمند اشاره کرد البته یکی از اهداف بسیج سازندگی توانمندسازی خانواده ها نیز بوده است.

رییس بسیج سازندگی استان فارس در خصوص برنامه هایی که در هفته بسیج سازندگی انجام خواهد شد نیز تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که در این هفته اجرای خواهد شد می توان به این نشست طلایه داران اقتصاد مقاومتی و رونمایی و معرفی خودهای اقتصاد مقاومتی در استان فارس اشاره کرد البته آیین افتتاح 61 پروژه محرومیت زدایی با ایجاد 780 شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم و اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان نیز در طول این هفته انجام خواهد شد لازم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 450 برنامه در هفته بسیج سازندگی استان فارس

اجرای 450 برنامه در هفته بسیج سازندگی استان فارس