مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-28سياسي

جلوی رواج پوشش های نامناسب و مظاهر بی حجابی در جامعه گرفته شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به پوشش نامناسب برخی دختران و بانوان در جامعه، با تأکید بر اینکه باید جلوی رواج پوشش های نامناسب و مظاهر بی حجابی گرفته شود، - ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به پوشش نامناسب برخی دختران و بانوان در جامعه، با تأکید بر اینکه باید جلوی رواج پوشش های نامناسب و مظاهر بی حجابی گرفته شود، گفت: این دختران قرار است فردا مادران جامعه باشند و شأن و منزلت والای مادری اقتضای عفاف و حیای یک بانوی مؤمن را دارد که عفاف هم بدون پوشش اسلامی نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، در نشست با شماری از مسؤولان فرهنگی استان، بر اهتمام بیشتر نسبت به مقوله عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: متأسفانه به نظر می رسد با گرم شدن هوا موج جدیدی از کم توجهی نسبت به عفاف و حجاب در بین برخی افراد ایجاد شده که اگر جلوی آن گرفته نشود، شیوع آن بیشتر شده و به همه جای جامعه سرایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه برای بهبود این وضعیت باید امربه معروف و نهی از منکر به ویژه در مرتبه تذکر لسانیِ همگانی، اجرا شود، ادامه داد: در این زمینه باید نهادهای فرهنگی اقدامات ایجابی خود را افزایش داده و از سوی دیگر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیز طبق قانون با اجرای اقدامات پیشگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی رواج پوشش های نامناسب و مظاهر بی حجابی در جامعه گرفته شود

جلوی رواج پوشش های نامناسب و مظاهر بی حجابی در جامعه گرفته شود