مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-04-28سياسي

برگزاری انتخابات شورای شهر در همدان به صورت الکترونیکی


دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: انتخابات شورای شهر در همدان الکترونیکی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالقاسم الماسی با بیان اینکه اخذ رأی از طریق دستگاه انجام می شود، ادامه داد: در اخذ رأی الکترونیکی که قرار است تنها برای انتخابات شورای شهر استفاده شود، ابتدا کد فرد شماره گیری می شود و پس از ظاهر شدن نام و تصویر فرد تاییدیه صورت می گیرد و بدین طریق لیست فرد تکمیل می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی یک دوره در برخی شهرها اجرا شده است، بیان کرد: آموزش آرای الکترونیکی به کاربرها انجام می شود، اما از طریق صدا و سیما نیز مردم از آموزش کافی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأمین زیر ساخت های آن برای 15 مرکز استان تهیه شده است؛ خاطرنشان کرد: وزارت کشور بر اساس میزان دستگاه هایی که برای هر استان موجود است، بدین طریق اجرا می کند.

الماسی با تاکید بر اینکه سرعت و دقت رأی گیری الکترونیکی بالاست، افزود: در انتخابات الکترونیکی تخلف احتمالی کمتر است و شمارش نیز سریع تر انجام می شود.

وی با بیان اینکه تأیید صلاحیت داوطلبان شورای شهر به فرمانداری ها اعلام می شود، تصریح کرد: فرمانداری ها نیز اسامی را به داوطلبان ابلاغ می کنند تا در صورت رد صلاحیت بتوانند اعتراض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات شورای شهر در همدان به صورت الکترونیکی

برگزاری انتخابات شورای شهر در همدان به صورت الکترونیکی