مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-04-28اجتماعي

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی در تبریز فردا به بهره برداری می رسد


پل مهندس اشرف نیا (همسان کابلی)، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است و فردا مجموعه این پل و دسترسی های جانبی به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پل مهندس اشرف نیا (همسان کابلی)، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است و فردا مجموعه این پل و دسترسی های جانبی به بهره برداری می رسد.

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی شامل یک پل و پنج رمپ و مسیر دسترسی است که بهره برداری از آن ها، نقش بسیار موثری در روان سازی و تبادل ترافیک در مسیرهای خروجی و ورودی به جاده ائل گلی، بلوار توانیر، بلوار استاد شهریار، بلوار سپهبد شهید سلیمانی و دروازه تهران ایفاء خواهد کرد.

پل مهندس اشرف نیا، بزرگ ترین و مهم ترین پروژه از مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی است که خودروهای خروجی از جاده ائل گلی را به بلوار استاد شهریار (چایکنار) و بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) هدایت می کند و موجب کاهش قابل توجه بار ترافیکی روی پل کابلی خواهد شد.

در کنار پل مهندس اشرف نیا، رمپ توانیر به بلوار استاد شهریار (چایکنار) و رمپ کمربندی میانی به جاده ائل گلی در مسیر برگشت از توانیر، از دیگر مسیرهای دسترسی در تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی است که همزمان افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی در تبریز فردا به بهره برداری می رسد

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی در تبریز فردا به بهره برداری می رسد