مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-04-28سياسي

قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند


وزیر اسبق ارشاد، از رسانه ها خواست برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند و یادآور شد: عدم تحقق وعده های انتخاباتی دولت در عرصه اقتصادی مردم را ناامید کرده است، - ایسنا/گیلان وزیر اسبق ارشاد، از رسانه ها خواست برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند و یادآور شد: عدم تحقق وعده های انتخاباتی دولت در عرصه اقتصادی مردم را ناامید کرده است، اما نباید دست از همراهی با نظام برداریم، زیرا قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند.

سید محمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست مجازی معیارهای انتخاب اصلح که با حضور اصحاب رسانه استان گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، به شرایط امت اسلام در زمان این امام همام اشاره کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی، یادآور شد: بسیاری از کشورها انتخابات برگزار می کنند، اما رسانه های دنیا تمرکز ویژه ای بر انتخابات ایران دارند، زیرا دشمنان نمی خواهند این مسیر که برگرفته از خط نورانی حق و عدالت انبیا و اولیای الهی است، ادامه پیدا کند.

حسینی، با بیان اینکه دشمنان در طول 42 سال گذشته همواره به دنبال یافتن رخنه ای برای نفوذ در جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: رسانه های معاند هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند

قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند