مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 22:402021-04-28سياسي

هدف افشاکنندگان فایل صوتی ظریف از نگاه یک کارشناس سیاست خارجی


حسن بهشتی پور، کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه هرچه به فایل صوتی ظریف گوش دادم، ضدیتی بین او و شهید سلیمانی پیدا نکردم، هشدار داد: فشارها به ظریف دقیقا همان هدف افشاکنندگان صوت مصاحبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از انتخاب، بهشتی پور استاد دانشگاه و کارشناس سیاست خارجی بر این باور است که اوج گیری فشارها بر ظریف خواسته و هدف اصلی منتشرکنندگان فایل صوتی محرمانه است.

حسن بهشتی پور با اشاره به حواشی انتشار فایل صوتی محرمانه محمدجواد ظریف، گفت: تئوری توطئه از جمله مباحث شایع در کشور ماست و همین نکته باعث شده تا برخی هر اتفاقی را به سایر موضوعات ولو بی ارتباط ربط بدهند.

البته درباره این مورد مشخص، چون اولین بار این فایل در رسانه خارجی ایران اینترنشنال منتشر شد و یک اتحاد بین این رسانه و حامیان مالی آن یعنی عربستان سعودی و تفکری که تمایل به سلطنت طلبی و غرب گرایی وجود دارد، باید این سوال را مطرح کنیم که این فایل صوتی چگونه لو رفته و به دست این رسانه رسیده و با چه هدفی منتشر شده است؟ این استاد دانشگاه ادامه داد: پاسخ ساده این است که عوامل این مصاحبه اگرچه هدفی جز خدمت به تاریخ شفاهی ایران نداشتند ولی فردی فریب خورده یا فرصت طلب یا تطمیع شده یا اغفال شده به نحوی فایل صوتی این مصاحبه را لو داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف افشاکنندگان فایل صوتی ظریف از نگاه یک کارشناس سیاست خارجی

هدف افشاکنندگان فایل صوتی ظریف از نگاه یک کارشناس سیاست خارجی