مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-29حوادث

کشف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در هریس


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر قاچاق نفت کوره ی دولتی توسط افراد ناشناس در کوره های آجر پزی یکی از روستاهای سطح حوزه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ما موران انتظامی بخش خواجه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل شناسایی شده اعزام و با بررسی های بیشتر به یکی از کوره های آجر پزی که سال ها غیر فعال بوده و با ایجاد خاکریز مانع دید از اطراف بود مشکوک شدند .

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسی از این کوره آجرپزی مقدار 40 هزار لیتر نفت کوره قاچاق که در تعداد 4 تانکر دپو شده بود،کشف شد.

سردار محمدی با بیان اینکه در این راستا صاحب واحد کوره پزی به عنوان متهم اصلی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد،گفت: ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان امر 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان از شهروندان درخواست کرد:در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله احتکار و قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در هریس

کشف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در هریس