مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-29اقتصادي

1200 سبد معیشتی میان نیازمندان خاش توزیع شد


رییس جمعیت هلال احمر خاش سیستان و بلوچستان گفت: 1200 سبد معیشتی توسط ارتش میان اقشار محروم و نیازمند حاشیه شهر و روستاهای این شهر توزیع شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جمعیت هلال احمر خاش سیستان و بلوچستان گفت: 1200 سبد معیشتی توسط ارتش میان اقشار محروم و نیازمند حاشیه شهر و روستاهای این شهر توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلال هاشمزهی اظهارکرد: تلاش برای رفع مشکلات تامین آب آشامیدنی مردم هشت روستای این شهرستان از برنامه های مهم در جهت محرومیت زدایی بوده که با همکاری خیران و جمعیت هلال احمر و ارتش انجام می شود.

وی بیان کرد:در کنار ویزیت رایگان بیماران، کار توزیع پرس های غذای گرم و بسته های بهداشتی و معیشتی با همکاری خیران و داوطلبان این جمعیت انجام شده و همچنان تداوم دارد.

فرهاد میر دادستان خاش هم گفت: در روزهای اخیر افزون بر 60 سبد معیشتی و 60 کارت هدیه به همت انجمن حمایت از زندانیان میان خانواده های مددجویان به ارزش 600 میلیون ریال توزیع شده است.

همچنین به همت دفتر امام جمعه خاش و همکاری ارتش حدود 1400 پرس غذای گرم میان اقشار محروم و مستمند روزه دار توزیع شده است.

برگزاری محفل معنوی انس قرآن کریم در منازل خانواده های معظم شهیدان از دیگر برنامه هایی بود که با همکاری اداره بنیاد شهید و دفتر امام جمعه خاش انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 سبد معیشتی میان نیازمندان خاش توزیع شد

1200 سبد معیشتی میان نیازمندان خاش توزیع شد