مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-29اقتصادي

ورشکستگی 30 موبایل فروش زنجانی به علت کرونا


رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان گفت: پارسال بیش از 30 واحد موبایل فروشی به علت کرونا تعطیل شد.

- ایسنا/زنجان رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان گفت: پارسال بیش از 30 واحد موبایل فروشی به علت کرونا تعطیل شد.

فضائل رستمی راد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پارسال با همه گیری کرونا و مشکلاتی که برای فعالان این صنف به وجود آمد، بیش از 30 واحد فعال در این حوزه ورشکسته و تعطیل شد.

وی با بیان اینکه بیش از 240 واحد در حوزه فروش و تعمیر موبایل در زنجان فعال است، افزود: امسال نیز به دلیل محدودیت های به وجود آمده، مشکلات این حوزه دوچندان شد که امیدواریم به زودی امکان ادامه فعالیت فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: بیشتر افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، در مغازه های استیجاری حضور دارند؛ به همین دلیل صاحبان این املاک در صورت امکان به مستاجرهای شان مهلت و یا تخفیف در پرداخت اجاره بها بدهند و بخش دولتی نیز مسائل مربوط به مالیات و دارایی را با توجه به رکود بازار، بررسی کنند.

رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان، از کاهش قیمت موبایل خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت موبایل های میان رده بین 20 تا 25 درصد کاهش دارد که این کاهش به دلیل افزایش واردات، کاهش قیمت دلار و پیشی گرفتن عرضه از تقاضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکستگی 30 موبایل فروش زنجانی به علت کرونا

ورشکستگی 30 موبایل فروش زنجانی به علت کرونا