مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-04-29سياسي

افتتاح پایگاه اورژانس بخش بانش شهرستان بیضاء


با حضور نماینده مردم و جمعی از مسئولان شهرستان های سپیدان و بیضاء، پایگاه اورژانس 115 بخش بانش که به نام شهید جعفر بانشی مزین شده است، افتتاح شد.

- ایسنا/فارس با حضور نماینده مردم و جمعی از مسئولان شهرستان های سپیدان و بیضاء، پایگاه اورژانس 115 بخش بانش که به نام شهید جعفر بانشی مزین شده است، افتتاح شد.

پنجنشنبه 9 اردیبهشت طی مراسمی با حضور محسن علیزاده، نماینده مردم شهرستان های بیضاء و سپیدان و جمعی از مسئولان این شهرستان ها و خیرین محلی، پایگاه اورژانس 115 بخش بانش افتتاح شد.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: بسیاری از آسیب های جبران ناپذیر جسمی به علت عکس العمل های ناشیانه نزدیکان فرد آسیب دیده از امدادرسانی های اشتباه تا انتقال نادرست بیمار به بیمارستان رخ می دهد.

محسن علیزاده اضافه کرد: رسیدگی به حال مصدوم امری است که نیازمند تخصص و دانش لازم است و چنانچه به دست افراد متخصص انجام شود، تاثیر بسیاری در تامین سلامتی و جلوگیری از ورود آسیب های بیشتر به بیمار دارد.

او ادامه داد: حادثه خبر نمی کند، حتی در شرایطی که اصلا تصورش را هم نمی کنیم ممکن است گرفتار آسیبی شویم که نیازمند مداوا و رسیدگی باشیم، در این میان آغاز به موقع درمان نقش مهمی در حفظ سلامتی بیمار ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه اورژانس بخش بانش شهرستان بیضاء

افتتاح پایگاه اورژانس بخش بانش شهرستان بیضاء