مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-29اقتصادي

لزوم ورود دستگاه قضا به حوزه دیپلماسی قضایی


راه اندازی دیپلماسی قضایی می تواند مسیر تحقیقات و استعلامات قضایی از سایر کشورها را بیش از پیش فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسول قهرمانی نماینده دادستان در نشست تخصصی ارزیابی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور با اشاره به آمار بهت آور خروج ارز و در ازای آن وارد نشدن کالای مدنظر به کشور، بر ضرورت ورود دستگاه قضایی به حوزه دیپلماسی قضایی تاکید کرد و گفت: راه اندازی دیپلماسی قضایی می تواند مسیر تحقیقات و استعلامات قضایی از سایر کشورها را بیش از پیش فراهم کند.

مستوفی بازپرس شعبه رسیدگی به قاچاق کالا با بیان اینکه قاچاقچیان کالا امروز سازمان یافته تر از گذشته عمل می کنند، بر لزوم افزایش نظارت ضابطین قضایی بر ادارات گمرک تاکید کرد.

صفریان بازپرس شعبه رسیدگی به جرایم پولشویی بر لزوم اصلاح قانون اجرای اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد و گفت که در صورت اصلاح نشدن این قانون، همچنان باب سو استفاده از اصل خصوصی سازی برای متخلفان فراهم خواهد بود.

اوصانلو معاون ویژه سازمان بازرسی کل کشور نیز بر لزوم آموزش ضابطین قضایی در حوزه های مختلف اقتصادی تاکید کرد و گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی نیازمند وجود کسانی است که نسبت به تخلفات اداری و خلأ های قانونی شناخت ویژه و بسیار زیادی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دستگاه قضا به حوزه دیپلماسی قضایی

لزوم ورود دستگاه قضا به حوزه دیپلماسی قضایی