مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-29سياسي

شوراها را نه به عنوان رقیب بلکه رفیق بنگریم


هیچ یک از دستگاه های اجرایی و اداری نباید شوراها را رقیب خود ببینند بلکه باید به آنها به عنوان یک رفیق و همراه بنگریم.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هیچ یک از دستگاه های اجرایی و اداری نباید شوراها را رقیب خود ببینند بلکه باید به آنها به عنوان یک رفیق و همراه بنگریم.

سعید کتابی پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: در حال حاضر 22 سال از عمر شوراها می گذرد و طی این مدت قطعا شوراها به بلوغ کامل رسیده و جایگاه و ماهیت خود را پیدا کرده اند و افرادی که به عنوان شورا داوطلب شده و در معرض آزمون و انتخاب مردم قرار می گیرند، بدون شک افرادی شجاع و قابل تحسین هستند.

وی شوراها را نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در کنار کمبود اعتبارات، مطالبات مردم و وظایف ذاتی شوراها، شیوع کرونا وظایف شوراها را دوچندان و سخت تر کرده که این امر جای تقدیر از شوراهای اسلامی شهر و روستا دارد.

کتابی با اشاره نقش مهم شوراها در کمک به کاهش تصدی گری دولت و توقع زدایی خاطرنشان کرد: هر جا که شوراها به خوبی فعالیت داشته اند شاهد رشد و توسعه آن شهر و روستا بوده ایم و این امر نشان از نقش بی بدیل شوراها دارد که این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها را نه به عنوان رقیب بلکه رفیق بنگریم

شوراها را نه به عنوان رقیب بلکه رفیق بنگریم