مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-29دانش

ساخت تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری ساری با استفاده از فناوری نانو


سید مجتبی مداح، مدیر پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر ساری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر ساری قرار است به دست رییس جمهور افتتاح شود، - مدیر پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر ساری از طراحی، ساخت و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شهری با استفاده از فناوری نانو در ساری خبر داد.

سید مجتبی مداح، مدیر پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر ساری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر ساری قرار است به دست رییس جمهور افتتاح شود، ضمن اشاره ه مشخصات پروژه گفت: این پروژه با استاندار های روز دنیا طراحی و ساخته شده و 100 درصد پروژه توسط مهندسین داخلی طراحی و ساخته شده است.

مدیر پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر ساری اظهار کرد: در این پروژه بخش بوگیر، تصفیه خانه و رفع بوی بد فاضلاب برای اولین بار توسط شرکت های صاحب تکنولوژی داخلی طراحی و اجرا شده است.

مداح افزود: این اولین بار است که یک شرکت داخلی با تکنولوژی روز که با تکنولوژی های روز اروپا رقابت می کند این طرح را انجام داده است و این رقابت در کیفیت و هزینه تاتیرگذار است.

وی با اشاره به عملکرد این تصفیه خانه که با استفاده از فناوری نانو فعالیت می کند، یادآور شد: پیش تر ساخت تصفیه خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری ساری با استفاده از فناوری نانو

ساخت تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری ساری با استفاده از فناوری نانو