مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-29سياسي

برگزاری حرکت عظیم مواسات روز قدس در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار برگزاری یک حرکت عظیم مواسات در روز قدس شد و گفت: این بسته های معیشتی با طراحی ویژه، اهمیت روز جهانی قدس، بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار برگزاری یک حرکت عظیم مواسات در روز قدس شد و گفت: این بسته های معیشتی با طراحی ویژه، اهمیت روز جهانی قدس، بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، مشارکت حداکثری در انتخابات و اقدامات بسیج سازندگی را به نمایش خواهند گذاشت.

سردار محمد عبدالله پور در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد با اشاره به منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، روز قدس را روز اسلام دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت لذا امیدواریم با رهبری ولی امر مسلمین امام خامنه ای این مهم تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه قدس همیشه زنده است و ویروس کرونا نمی تواند آرمان ملت مظلوم فلسطین را به فراموشی بسپارد، تصریح کرد: باید زمینه بزرگداشت روز جهانی قدس را متناسب با شرایط فعلی جامعه فراهم کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مواسات یکی از نرم افزاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حرکت عظیم مواسات روز قدس در گیلان

برگزاری حرکت عظیم مواسات روز قدس در گیلان