مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-29اقتصادي

توزیع 26 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای ماه رمضان


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 26 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 26 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است.

قباد مبشری افزود: برنامه هایی که امسال در خصوص توجه به نیازمندان تدارک دیده شده دو برنامه ایران همدل اطعام مهدوی و ایران مهربان است.

وی با اشاره به اینکه طرح ایران همدل از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد، تصریح کرد: در خصوص اجرای این طرح 35 آشپزخانه مهدوی در استان راه اندازی شده است که در نظر داریم تا پایان ماه رمضان، 35 هزار پرس غذای گرم و 45 هزار جیره غذایی خشک، بین نیازمندان استان توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 26 هزار پرس غذای گرم و 8500 بسته غذایی خشک تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مبشری با بیان این اینکه همه این اقدامات با کمک و مشارکت خیران و مردم نیکوکار بوده است، عنوان کرد: از همه نیکوکاران دعوت می کنیم با شماره گیری کد دستوری #1*8877* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و اهداء کمک های خود با مشارکت در طرح ایران همدل اطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 26 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای ماه رمضان

توزیع 26 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای ماه رمضان