مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-30ورزشي

تمام احتمالات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/ راه صعود استقلال به دور بعد چیست؟


افزایش تیم های لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که معادلات صعود به مرحله حذفی این رقابت ها پیچیده شود که در این گزارش به بررسی نحوه صعود تیم ها به مرحله حذفی پرداخته ایم.

- کنفدراسیون فوتبال آسیا با 40 تیمی کردن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از امسال، صعود تیم ها به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را تا روز پایانی نامشخص کرده است و هر تیم برای حل معادله صعودش یا باید صدرنشین گروهش شود و با خیال راحت به مرحله حذفی برسد یا دوم گروهش شود و منتظر رقم خوردن نتایج تمامی گروه ها شود تا به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

ایسنا نوشت: حال مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به روز آخرش رسیده و با انجام بازی های گروه های A و C پرونده این مرحله بسته می شود.

در این گزارش می خواهیم معمای تقابل تیم ها در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را حل کنیم.

در حال حاضر می توان به قطعیت گفت صعود تیم های الشارجه امارات، النصر عربستان و پرسپولیس ایران به عنوان صدرنشینان گروه B، D و E و الوحده امارات به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم گروه ها قطعی شده است.

از طرفی از بین دیگر تیم های دوم، السد قطر با 10 امتیاز و تفاضل گل 2+ امید چندانی به صعود از مرحله گروهی ندارد ولی تراکتور با 10 امتیاز و تفاضل گل 3+ به صعود از مرحله گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام احتمالات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/ راه صعود استقلال به دور بعد چیست؟

تمام احتمالات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/ راه صعود استقلال به دور بعد چیست؟