مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-30اقتصادي

مرغ گران نمی شود!/افزایش تولید


مدیر کل توسعه بازرگانی داخلی کالا های کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: هیچ افزایش یا دو نرخی شدن در قیمت مرغ پذیرفته نیست و در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار ندارد.

- ایسنا/فارس مدیر کل توسعه بازرگانی داخلی کالا های کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: هیچ افزایش یا دو نرخی شدن در قیمت مرغ پذیرفته نیست و در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار ندارد.

  ابراهیم زارع در جلسه کارگروه ساماندهی مرغ فارس افزود: بر قیمت 17 هزار 100 تومان برای مرغ زنده تحویل درب کشتارگاه به دو دلیل تاکید می شود زیرا در تعیین این نرخ قیمت جوجه یک روزه بالاتر از 4200 تومان و نرخ دان بیش از نرخ اعلامی قبلی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، زارع با اشاره به اینکه 65 درصد هزینه تولید در مرغداری ها مربوط به دان است که آن را تامین می کنیم، اضافه کرد: نسبت به سال گذشته قیمت مرغ کشتار روز افزایش بیش از 100 درصدی داشته این در حالی است که حقوق جامعه کارگری امسال تنها 36 درصد افزایش است از این رو به همین دلیل افزایش قیمتی مد نظر نیست.

به گفته وی؛ در تعیین قیمت مرغ با در نظر گرفتن سود سرمایه گردش و هزینه استهلاک مرغداری ها، سود مرغدار نیز لحاظ شده است از این رو قیمت مذکور عادلانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ گران نمی شود!/افزایش تولید

مرغ گران نمی شود!/افزایش تولید