مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-30سياسي

اگر رزم حاج قاسم نبود مدعیان دیپلماسی و اهل لبخند ظلت را به مذاکره را ه نمی دانند


مدعیان دیپلماسی و اهل لبخند ظلت به خوبی می دانند اگر رزم حاج قاسم در میدان بود نه تنها آنها را به مذاکره را ه نمی دانند بلکه امروز در حالی که دخترانشان کنیز داعش بودند باید پوتین داعشی ها را واکس می زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یی موج همدلی و مواسات را راه انداختند و اکثر ثروتمندان  به مسؤولیت های اجتماعی خود در قبال فقرا جامعه عمل پوشاند اما تقاضا می کنم در باقی مانده ماه مبارک رمضان به این امر مهم اهتمام داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: امیرالمومنین(ع) در مقابل دشمنان شجاع بود تا جایی که در مقابل قهرمان قهرمانان جنگ خم به ابرو نمی آورد اما همین امیر شجاع عرصه های جنگ در مقابل یک بچه یتیم یا یک خرابه نشین و محروم زمین گیر می شد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا تاکید کرد: الگوی ما این امیر کیسه به دوش و مشک آب بدوش درب خانه یتیمان و محرومان است مرام علی گم نشده است و تا قیامت نیز پا برجا خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفـت: شهید سلیمانی یکی از پیروان واقعی علی(ع) بود او نیز مثل مولایش در معرکه جنگ در مقابل شقی ترین انسان های روزگار یعنی داعش زیر باران تیر و خمپاره خم به ابرو نیارود ولی تا یک فرزند شهید و یا یک محروم روستایی را می دید زانوهایش شل می شد و اشکانش جاری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رزم حاج قاسم نبود مدعیان دیپلماسی و اهل لبخند ظلت را به مذاکره را ه نمی دانند

اگر رزم حاج قاسم نبود مدعیان دیپلماسی و اهل لبخند ظلت را به مذاکره را ه نمی دانند