مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-04-30اقتصادي

تخفیف 50 درصدی پروانه ساختمان در بافت تاریخی شهر لار


مدیر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری لار گفت: تخفیف50 درصدی پروانه و استفاده از تراکم 70 درصدی برای ساخت و ساز در بافت تاریخی شهر لار در نظر گرفته شده است.

- محمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رخ خواهد داد.

مدیر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری لار با اشاره به اینکه مطابق طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی، در صورتی که یک مالک بخواهد در ساخت خانه خود از الگوهای تاریخی پیروی کند، مطابق با طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی، می تواند از سطح اشغال حداکثری تا 70 درصد، بهره مند شود، عنوان کرد: علاوه بر این، در محدوده مصوب بافت تاریخی، افراد از تخفیف حداقل 50 درصدی در صدور پروانه مسکونی بهره مند خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه در صورت مشارکت مالکان واحدهای مسکونی، در بهبود کیفیت فضاهای پیرامون خود یعنی سنگفرش گذرها، ایجاد ساباط و غیره این تخفیف افزایش بیشتری نیز خواهد یافت، بیان کرد: برای کسانی که پروانه ساختمانی آنها صادر می شود، تسهیلاتی نیز از سوی دولت از طریق بانک مسکن، پرداخت می شود.

رضایی اتخاذ این سیاست های تشویقی را موجب افزایش ساخت وساز مسکونی در محدوده بافت تاریخی و رونق بخشی به آن برشمرد و افزود: علاوه بر آن کمک خوبی به مالکان بناها در بافت تاریخی شهر لار رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی پروانه ساختمان در بافت تاریخی شهر لار

تخفیف 50 درصدی پروانه ساختمان در بافت تاریخی شهر لار