مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-04-30پزشكي

حریف اماراتی پرسپولیس هم قرنطینه شد


تیم فوتبال الوحده نیز پس از پایان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند، باید قرنطینه 10 روزه را در امارات پشت سر بگذارد، اتفاقی که مشابه آن برای پرسپولیس رخ داده و نماینده ایران نیز به منظور حضور در رقابت های لیگ برتر باید به مدت یک هفته در قرنطینه باشد.

- جی پلاس؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات به همراه تیم های گوا هند و الریان قطر در گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار داشتند که در نهایت نماینده ایران با 15 امتیاز و نماینده امارات با 13 امتیاز در رده اول و دوم گروه قرار گرفتند.

ایسنا نوشت: حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند به منظور برگزاری رقابت های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا هم زمان شده بود با شیوع ویروس کرونای هندی و با توجه به انتقال عجیب و غریب این ویروس و مرگ و میرهای فراوان هندی ها در چند روز اخیر، نگرانی هایی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بازگشت سرخپوشان از هند به وجود آمده و وزیر بهداشت در نامه ای آنی به معاون خود خواستار قرنطینه کامل و انجام تست های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند شد.

در همین رابطه بنا بر دستور وزارت ورزش و جوانان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور وزارت بهداشت به دلیل مساله کنترل ویروس کرونای هندی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریف اماراتی پرسپولیس هم قرنطینه شد

حریف اماراتی پرسپولیس هم قرنطینه شد