مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-04-30سياسي

از ایجاد محدودیت های غیرقانونی در تبلیغات انتخاباتی پرهیز شود


رییس کل دادگستری استان کرمان بر پرهیز از ایجاد محدودیت غیرقانونی در فعالیت های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از فعالیت های انتخاباتی براساس رویه های متعارف انجام می شود و به دنبال آن هستیم که از تبلیغات غیرقانونی و نامتعارف جلوگیری شود.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان بر پرهیز از ایجاد محدودیت غیرقانونی در فعالیت های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از فعالیت های انتخاباتی براساس رویه های متعارف انجام می شود و به دنبال آن هستیم که از تبلیغات غیرقانونی و نامتعارف جلوگیری شود.

یدالله موحد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان کرمان با اشاره به تبیین راهبردهای 30 گانه در راستای برگزاری انتخابات 1400 افزود: این راهبردها به صورت مکتوب در اختیار تمامی اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی قرار گرفته و باید محور تمامی برنامه ها و اقدامات باشد.

وی با تاکید بر این مطلب که ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از راهبردهای اساسی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به شمار می رود، اظهار کرد: برخورد با جرایم انتخاباتی باید به نحوی انجام شود که از ایجاد تشویش در اذهان عمومی جلوگیری کرده و این اطمینان را به مردم بدهد که ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی با دقت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایجاد محدودیت های غیرقانونی در تبلیغات انتخاباتی پرهیز شود

از ایجاد محدودیت های غیرقانونی در تبلیغات انتخاباتی پرهیز شود