مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-04-30بين الملل

توقف پروژه های دیوار مرزی ترامپ با پول پنتاگون


وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، ساخت وساز بخشی از دیوار مرزی دونالد ترامپ با مکزیک که با پول ارتش انجام شده است، متوقف خواهد شد و مابقی اعتبار مالی به ارتش بازگردانده می شود.

- وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، ساخت وساز بخشی از دیوار مرزی دونالد ترامپ با مکزیک که با پول ارتش انجام شده است، متوقف خواهد شد و مابقی اعتبار مالی به ارتش بازگردانده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا در سال 2019 یک فوریت ملی اعلام کرد تا از آن طریق اعتبارات مالی را به سمت تامین اعتبار ساخت یک دیوار در امتدار مرز جنوبی آمریکا هدایت کند.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در بیستم ژانویه که اولین روز کاری او بود، با صدور اطلاعیه ای دستور داد تا پروژه های دیوار مرزی متوقف شده و یک بازنگری در قانونی بودن این اعتبارات و مدلهای پیمانکاری انجام شود.

جمال براون، سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای گفت: وزارت دفاع آمریکا درصدد لغو تمام پروژه های ساخت وساز مرزی است که با اعتباراتی ساخته شده اند که از اول قرار بود در سایر پروژه ها و عملکردهای ارتش شامل ساخت مدارس برای کودکان نظامی ها، پروژه های ساخت وساز نظامی خارجی در کشورهای شریک و گارد ملی و تجهیزات مازاد استفاده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پروژه های دیوار مرزی ترامپ با پول پنتاگون

توقف پروژه های دیوار مرزی ترامپ با پول پنتاگون