مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-01سياسي

مطالبه جدی برای برخورد شدید با واکسن خواران


درپی انتشار خبرجدید عزل واکسن خواران در تهران، یک کاربر در توییتر نوشت: «به نظرم فقط برکناری این واکسن خوارها که جان خودشون رو بر جان دیگران ترجیح میدن مجازات کمی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، طبیعی است که برخورد جدی با خاطیان واکسن یک مطالبه عمومی باشد و چنان‎چه از همین ابتدا که درآغاز پروژه واکسیناسیون هستیم با این خاطیان به طور جدی برخورد نشود، این تخلف ها ادامه دار خواهد بود.

این خبر می افزاید: با دستور دکتر زالی رییس ستاد مقابله با کرونا در تهران، رییس بیمارستان مدرس به علت تخلف در توزیع واکسن برکنار شد.

همچنین درخصوص بیمارستان 15 خرداد که گفته می شد در آن واکسن خواری صورت گرفته، موضوع درحال بررسی است و تا عصر دیروز جمعه بروز تخلفات مرتبط با توزیع واکسن کرونا اثبات نشده است.

همچنین، پیرو دستور شهردار تهران مبنی بر رسیدگی به موضوع واکسیناسیون کرونا در شهرداری تهران، مشخص شد یک نفر از مسئولان نواحی اقدام به تزریق واکسن از سهمیه واکسیناسیون کرده است که به همراه 3 نفر از همکاران ذی ربط در ناحیه از سمت های خود عزل شدند.

شهرداری تهران اعلام کرده که برای پیشگیری از رخ دادن چنین تخلفاتی مقرر شد اسامی کلیه بهره مندان از واکسن در سایت شفاف شهرداری تهران بارگذاری و پروتکل سختگیرانه تزریق با نظارت فنی شرکت شهر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه جدی برای برخورد شدید با واکسن خواران

مطالبه جدی برای برخورد شدید با واکسن خواران