مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-01سياسي

تقدیر طلاب کردستانی از کارکنان بخش کرونا بیمارستان های سنندج


همزمان با هفته گرامیداشت کارگر و به ابتکار بسیج طلاب استان کردستان از کارکنان بخش کرونا بیمارستان های سنندج تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از سنندج، حجت الاسلام علی جعغرنژاد در حاشیه تقدیر از کادر درمانی بیمارستان توحید سنندج اظهار کرد: وظیفه دانستیم که امروز خدمت کادر درمان بیمارستان توحید سنندج برسیم که خدمات بسیاری برای درمان بیماران کرونایی می کشند و گوشه ای از تلاش های جهادی این عزیزان را ارج بنهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: از ابتدای انقلاب طلاب در عرصه های اجتماعی و ملی حاضر بوده اند و اکنون هم با توجه به شرایط ویژه ای که این ویروس منحوس در جامعه ایجاد کرده است ما وظیفه می دانیم که در خط مقدم مبارزه با این بیماری باشیم.

حجت الاسلام جعفرنژاد تصریح کرد: اینجا هم در بیمارستان می توانیم در بحث مشاوره و همراهی کمک های خوبی هم به بیماران کرونایی و هم کادر زحمتکش درمانی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله هرچه سریع تر شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس در سطح جهان به ویژه کشور و استان مان باشیم و بدون شک این امر با تعامل و همراهی مردم با کادر درمان محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر طلاب کردستانی از کارکنان بخش کرونا بیمارستان های سنندج

تقدیر طلاب کردستانی از کارکنان بخش کرونا بیمارستان های سنندج