مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-01سياسي

زادمهر: دیدار با رهبری مهمترین تریبون دانشجویی برای بیان مشکلات است


محمد زادمهر، دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دیدار سال گذشته دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اولین دیداری بود که به دلیل فراگیری ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و این در حالی است .

- دبیر کل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان را مهمترین تریبون دانشجویی برای بیان مشکلات کشور دانست.

محمد زادمهر، دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دیدار سال گذشته دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اولین دیداری بود که به دلیل فراگیری ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و این در حالی است که هر ساله دیدار های دانشجویی رهبر انقلاب با حضور پر شور دانشجویان در حسینیه امام خمینی برگزار می شد و نمایندگان اتحادیه ها گروه های مختلف دانشجویی در محضر ایشان به ایراد سخنرانی می پرداختند.

وی افزود: در دیدار سال گذشته بر خلاف سال های قبل تعداد سخنرانان از 11 نفر به 7 نفر کاهش یافته بود و دیگر اینکه به خاطر شرایط کرونایی از حدود 600 نفر دانشجوی که هر ساله در دیدار ها حضور می یافتند خبری نبود مضاف بر این دانشجویان هر ساله سخنرانی خود را به صورت حضوری خدمت رهبر معظم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادمهر: دیدار با رهبری مهمترین تریبون دانشجویی برای بیان مشکلات است

زادمهر: دیدار با رهبری مهمترین تریبون دانشجویی برای بیان مشکلات است