مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-01سياسي

از کمر خم شده کارگران زیر بار هزینه مسکن تا معضل کارگاه های زیرزمینی


رییس شورای کار کمباین سازی اراک گفت: بنده اگر وزیر کار بودم به عنوان اولویت برای کارگران ابتدا وضعیت پرداخت حقوق و امنیت شغلی را پیگیری می کردم تا کارگران با اطمینان خاطر بیشتری به کار ادامه دهند.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای کار کمباین سازی اراک گفت: بنده اگر وزیر کار بودم به عنوان اولویت برای کارگران ابتدا وضعیت پرداخت حقوق و امنیت شغلی را پیگیری می کردم تا کارگران با اطمینان خاطر بیشتری به کار ادامه دهند.

محمدحسین بیات در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که اگر وزیر کار بودید چه موضوعی را به عنوان اولویت جامعه کارگری پیگیری می کردید، اظهار کرد: جامعه کارگری در حال حاضر درگیر مشکلاتی از جمله حقوق و مزایا و نبود امنیت شغلی است، بنده اگر وزیر کار بودم امنیت شغلی را برای کارگران فراهم می کردم چراکه این نبود امنیت شغلی قطعا آسیب های زیادی از جمله آسیب اجتماعی و روانی به کارگران وارد خواهد کرد.

وی افزود: گاها در برخی شرکت ها، کارگرانی هستند که دارای سوابق کار بالا یا در شرف بازنشستگی هستند، اما قراردادهای کوتاه مدت چندماهه با آنها منعقد می شود که این موضوع امتیاز یکطرفه برای کارفرما و ظلم در حق کارگر است چراکه کارگر همواره نگران قراردادهای بعدی و آینده شغلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کمر خم شده کارگران زیر بار هزینه مسکن تا معضل کارگاه های زیرزمینی

از کمر خم شده کارگران زیر بار هزینه مسکن تا معضل کارگاه های زیرزمینی