مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-01سياسي

اولین اسناد برای رودخانه ها در هرمزگان صادر شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور اولین اسناد برای رودخانه ها در این استان با هدف تثبیت مالکیت دولت و همچنین جلوگیری از تصرفات غیر مجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی در جریان برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی هرمزگان از صدور اولین اسناد مالکیت رودخانه های این استان به نام شرکت آب منطقه ای هرمزگان خبر داد و یادآور شد: این اسناد در 6 فقره برای رودخانه های حسن لنگی و جلابی ، جمعاً به طول 56 هزار و 895 متر و به مساحت یک هزار و 99 هکتار توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان صادر شده است.

صالحی، هدف از صدور اسناد مالکیت برای رودخانه های حسن لنگی و جلابی را تثبیت مالکیت دولت و اعمال حاکمیت بهتر جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده ، تصرف غیرقانونی و دست اندازی به حریم و بستر این سرمایه های ملی برشمرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین بیان داشت: گزارشی مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه حفاظت شده کوه گنو بندرعباس واصل شده و بر این اساس بررسی موضوع به صورت ویژه توسط دستگاه قضایی استان در دست پیگیری و اقدام است.

وی در ادامه تأکید کرد: دستگاه های متولی باید با سرعت، دقت و قاطعیت موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه گنو را بررسی کنند و در صورت احراز صحت آن ، ضمن برخورد جدی و اعلام جرم علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اسناد برای رودخانه ها در هرمزگان صادر شد

اولین اسناد برای رودخانه ها در هرمزگان صادر شد