مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-01ورزشي

اولین هدف، تیم داری خوزستان در لیگ برتر والیبال است


سرپرست جدید هیات والیبال خوزستان با بیان این که در زمره اولین اهداف هیات، حضور در لیگ برتر کشور است، گفت: یکی دیگر از برنامه های مدنظر نیز میزبانی اردوهای ملی و برگزاری دوره های دانش افزایی با حضور اساتید داخلی و خارجی است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست جدید هیات والیبال خوزستان با بیان این که در زمره اولین اهداف هیات، حضور در لیگ برتر کشور است، گفت: یکی دیگر از برنامه های مدنظر نیز میزبانی اردوهای ملی و برگزاری دوره های دانش افزایی با حضور اساتید داخلی و خارجی است.

رمضان جمال پور در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: والیبال خوزستان ظرفیت های بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین ظرفیت های آن، نخبگان و استعدادهای والیبال استان است.

به همین دلیل در زمره اولین اهداف هیات، حضور در لیگ برتر کشور است و تمام تلاش من نیز بر این است که خوزستان در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور تیم داری کند.

وی ادامه داد: در خصوص تیم داری خوزستان در لیگ برتر رایزنی ها با فدراسیون آغاز شده است و در این زمینه با کمک اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و صنایع استان تمام تلاش مان این است که فدراسیون به ما اجازه حضور در لیگ برتر را بدهد و خوزستان با توجه به ظرفیت های خوبی که دارد بتواند تیم داری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هدف، تیم داری خوزستان در لیگ برتر والیبال است

اولین هدف، تیم داری خوزستان در لیگ برتر والیبال است