مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-01سياسي

نیروی دریایی 700 بسته معیشتی در سیرجان توزیع کرد


به همت کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش و در ادامه رزمایش همدلی و کمک های مومنانه ارتش، 700 بسته کمک معیشتی  بین خانواده های نیازمند  شهرستان سیرجان توزیع شد.

- به همت کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش و در ادامه رزمایش همدلی و کمک های مومنانه ارتش، 700 بسته کمک معیشتی  بین خانواده های نیازمند  شهرستان سیرجان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر دریادار دوم علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با ماه میهمانی خدا بسته های کمک معیشتی به تعداد 700 بسته شامل اقلام معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های نیازمند کمیته امداد و بهزیستی شهرستان سیرجان توزیع شد.

دریادار دوم محمدی با اشاره به پیشتاز بودن نیروی دریایی ارتش در امور خداپسندانه تصریح کرد: شیوع گسترده ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل شده که در این شرایط لازم است در حد توان به افرادی که از نظر معیشتی در تنگنا هستند کمک کنیم.

فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد رزمایش کمک مومنانه و دیگر دست اندرکاران و خیرین، اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله این کمک ها با بهره از سیره عملی حضرت علی(ع) در یاری محرومین همچنان ادامه یافته و شاهد کمک های مومن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی 700 بسته معیشتی در سیرجان توزیع کرد

نیروی دریایی 700 بسته معیشتی در سیرجان توزیع کرد