مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-01اجتماعي

رشد 320 هزار نفری بیمه شدگان اجباری البرز در سایه کرونا


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه کرونا بسیاری را بیکار کرد و مراجعه برای دریافت بیمه بیکاری بالا رفت، گفت: تا ماه این روند تغییر کرد و شاهد رشد 320 هزار نفری بیمه شدگان اجباری در استان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز، ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران واقع در شهرستان فردیس که به مناسبت و بخش خدمات در پی شیوع بیماری بیکار شدند و از بیمه بیکاری استفاده کردند، اظهار کرد: این روند تا ماه گذشته جبران شد و شاهد رشد 320 هزار نفری بیمه شدگان اجباری در استان بوده ایم.

وی در ادامه به محیط فعالیت کارگران اشاره کرد و افزود: اگر پروتکل های بهداشتی از سوی کارگران و کارفرمایان رعایت نمی شد شاهد یک اپیدمی گسترده در میان کارگران می بودیم، از این رو نیز قدردان تلاش و رعایت این قشر زحمتکش و تأثیرگذار جامعه هستیم.

فلاح نژاد در بخش دیگری ضمن تقدیر از فعالیت های شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جهت نوآوری و ساخت نخستین روتور توربین بخار 82.

5 مگاواتی در کشور با تلاش کارگران و مهندسین متخصص این شرکت، اظهار کرد: صنعت برق یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه هر منطقه و از صنایعی است که دارای پایه های اساسی و محکم در کشور است و نیروی انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 320 هزار نفری بیمه شدگان اجباری البرز در سایه کرونا

رشد 320 هزار نفری بیمه شدگان اجباری البرز در سایه کرونا