مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-01پزشكي

بستری های کرونا در خلخال به یک سوم کاهش یافته است


تعداد بیماران بستری کرونایی در شهرستان خلخال با مراقبت های مردمی و فراگیر به یک سوم کاهش یافته است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در شهرستان خلخال با مراقبت های مردمی و فراگیر به یک سوم کاهش یافته است.

اکبر بهنامجو در جریان بازدید از بیمارستان و مراکز 16 ساعته کنترل بیماری کرونا در خلخال اظهار کرد: با حضور در جلسه قرارگاه زیستی کرونای شهرستان خلخال آخرین وضعیت ویروس کرونا را در خلخال مورد بررسی قرار دادیم که قرار شد در هفته آینده این شهرستان با تشدید کنترل ها و نظارت ها از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ یابد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مراجعین به مراکز 16 ساعته نیز در یک هفته اخیر کاهش یافته و با رصد قرنطینه خانگی افراد مبتلا به کرونا و همچنین همت سپاه و بسیج در پایش و کنترل این بیماری در محلات شرایط مناسبی را در سطح شهرستان خلخال و روستاها شاهد هستیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: با عبور از پیک چهارم و اعمال محدودیت هایی که در ترددهای شبانه انجام می شود، انتظار است تا دو هفته آینده میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا نیز در سطح استان و شهرستان کاهش محسوسی پیدا کند.

بهنامجو به در پیش بودن لیالی قدر اشاره کرد و افزود: با تصمیم ستاد ملی کرونا قرار است در هفته آینده و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونا در خلخال به یک سوم کاهش یافته است

بستری های کرونا در خلخال به یک سوم کاهش یافته است