مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-01سياسي

نیازمند حرکت به سمت هوشمندسازی آموزش هستیم


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم از تلاش های جامعه فرهنگیان فرهیخته و معلمان و اساتید که چراغ تعلیم و تربیت را در شرایط فعلی روشن نگه داشته اند قدردانی کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم از تلاش های جامعه فرهنگیان فرهیخته و معلمان و اساتید که چراغ تعلیم و تربیت را در شرایط فعلی روشن نگه داشته اند قدردانی کرد.

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: 12 اردیبهشت، سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب، استاد مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مردان و زنانی است که با همت مجاهدانه خود، پیام آگاهی و معرفت را برای فرزندان این مرز و بوم ارزانی داشته اند.

هفته بزرگداشت معلم، فرصت مغتنمی است تا نقش خطیر و بی بدیل نظام آموزشی در پیشرفت عقلانی و عاطفی جامعه و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای کشور بار دیگر مورد توجه قرار گیرد.

این نقش مهم و اثرگذار بویژه در دوران سخت و طولانی شیوع بیماری کرونا، بیش از پیش برای همگان آشکار شده است؛ معلمان و اساتید عزیز در این دوران سخت، با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی، کار آموزش و آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان را متوقف نکرده و با به کارگیری شیوه های نوین آموزشی، چراغ تعلیم و تربیت را همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند حرکت به سمت هوشمندسازی آموزش هستیم

نیازمند حرکت به سمت هوشمندسازی آموزش هستیم