موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-01اقتصادي

برنامه ریزی برای افزایش 2 برابری فعالیت های اشتغالزایی در ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برنامه ریزی برای افزایش 2 برابری فعالیت های اشتغالزایی در بین مددجویان ایلامی طی سال جاری خبر داد.

- قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریخ برخی خدمات این نهاد به نیازمندان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که هر نوع خدمتی که به نیازمندان ارائه می شود باید منجر به توانمندسازی این قشر شود و در واقع هر یک از خدمات امداد به مددجویان باید پسوند توانمندسازی داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: فعالیت های اشتغالزایی کمیته امداد استان در راستای افزایش تولید و عمل کردن به شعار سال در سال 1400 به میزان حدود 2 برابر سال گذشته خواهد رسید.

وی با عنوان اینکه توانمندسازی در کمیته امداد دارای سه ضلع و سه محور اصلی است، تصریح کرد: از آنجایی که بین 30 تا 40 درصد سبد هزینه های هر خانواده را بخش مسکن تشکیل می دهد این رقم در بین خانواده های مددجو گاهی تا 60 درصد هم می رسد لذا ایجاد مسکن برای این قشر یکی از بخش های اصلی توانمندسازی مددجویان است و چنانچه امداد بتواند مشکل مسکن هر خانواده ای را حل کند قدم بزرگی برای توانمندسازی این قشر برداشته شده است.

موسی نژاد با بیان اینکه ایجاد درآمد باثبات برای خانواده ها یکی از ماموریت های کمیته امداد است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال نیز یکی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش 2 برابری فعالیت های اشتغالزایی در ایلام

برنامه ریزی برای افزایش 2 برابری فعالیت های اشتغالزایی در ایلام