مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-01دانش

فعالیت بیش از 1000 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در مراکز رشد دانشگاه آزاد


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از زیرساخت های مناسب فناوری در سال گذشته موفق به راه اندازی هزار و 113 هسته/واحد فناور و شرکت دانش بنیان شدند.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از زیرساخت های مناسب فناوری در سال گذشته موفق به راه اندازی هزار و 113 هسته/واحد فناور و شرکت دانش بنیان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد شرکت ها و واحدهای مستقر در مراکز رشد دانشگاه 103 شرکت دانش بنیان، 472 واحد فناور و 538 هسته فناور است.

با توجه به بخشنامه سطح بندی مراکز رشد دانشگاه و برنامه ریزی انجام شده برای توانمندسازی مدیران مراکز رشد در واحدهای دانشگاهی انتظار می رود که در سال 1400 جهش چشم گیری در افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

وی تأکید کرد: تعداد دوره های برگزارشده در سال گذشته برای دانشجویان، اعضای هیات علمی و شرکت های دانشگاه 606 دوره بوده که پیش بینی می شود این عدد در سال 1400 از 1000 دوره نیز فراتر برود.

تعداد محصولات تولیدشده در شرکت های مستقر در مراکز رشد دانشگاه به 1414 محصول فناورانه می رسد و امید آن می رود تا بتوان با پشتیبانی و حمایت سایر فعالیت بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 1000 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در مراکز رشد دانشگاه آزاد

فعالیت بیش از 1000 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در مراکز رشد دانشگاه آزاد