مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-01سياسي

وقتی گروه ضربت با بیل و کلنگ باعث عقب نشینی ساواک شد


در کتاب حق مداری و مبارزه باطاغوت تاریخ هستی، باب اصفهان، درخشان و خواندنی است و امروز به مرور خاطرات مبارزات رمضانی مردم علیه نظام طاغوتی در فریدون شهر می پردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ماه مبارک رمضان فرصتی برای تمرین بندگی خداوند و یادآوری احکام الهی به نفس است، نفس انسانی که در پیچ و خم زندگی، اسیر مادیات شده و از عالم بالا و والا غافل شده و از مصادیق اساسی اظهار بندگی، مبارزه با طاغوت و طاغوتیان است و تاریخ پر افتخار این مرز پرگهر، مملو از خاطرات مبارزه با طاغوت و استکبار ستیزی است.

در کتاب حق مداری و مبارزه باطاغوت تاریخ هستی، باب اصفهان، درخشان و خواندنی است و امروز به مرور خاطرات مبارزات مردم علیه نظام طاغوتی در فریدون شهر در کلام حجت الاسلام احمد سالک می پردازیم.

 ناتوانی ساواک در خنثی سازی مبارزات انقلابی ماه مبارک رمضان فرصتی بود که مبلغان و علمای دینی در قالب سفر تبلیغی به مبارزه و مخالفت با رژیم پهلوی می پرداختند.

در یکی از این سفرهای تبلیغی حجت الاسلام احمد سالک با عزیمت به فریدون شهر علاوه بر روشنگری در آنجا اقدام به تاسیس گروه ضربت متشکل از جوانان نمود که گامی مهم در امر مخالفت با سیاست های ساواک محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی گروه ضربت با بیل و کلنگ باعث عقب نشینی ساواک شد

وقتی گروه ضربت با بیل و کلنگ باعث عقب نشینی ساواک شد