مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-01اقتصادي

افتتاح پارک «محیط بان» کرج/ راه اندازی مترو تا پایان بهار 1400


شهردار کرج با اشاره به افتتاح پارک محیط بان، گفت: توسعه فضای سبز به ویژه در محلات کم برخوردار در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کمالی زاده ظهر شنبه در مراسم افتتاح پارک 17 و نیم هکتاری محیط بان، اظهار کرد: شهرداری کرج در این دوره از مدیریت شهری پروژه های بزرگی را به سرانجام رسانده است.

وی با اشاره به تورم و رکود اقتصادی حاکم بر کشور، بیان کرد: شهرداری کرج توانسته است بسیاری از برنامه های خود در حوزه های مخالف را عملیاتی کند.

شهردار کرج از پارک محیط بان به عنوان یکی از پروژه های فاخر شهر یاد کرد و گفت: توسعه فضای سبز محلات و مناطق کم برخوردار در اولویت مدیریت شهری است.

وی با تاکید بر اینکه سرانه فضای سبز شهر در این دوره 3 متر افزایش یافته است، تصریح کرد: هدف از اجرای اکو پارک محیط بان ایجاد توازن بین محیط های انسان ساخت و محیط های بکر است.

کمالی زاده احداث این گونه پروژه ها را در ایجاد فرهنگ زیست محیطی و توسعه پایدار تأثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: در این دوره تاکنون 17 پارک به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

شهردار کرج همچنین به اهمیت راه اندازی متروی کرج تا پایان بهار 1400 اشاره کرد و گفت: تزریق 100 دستگاه اتوبوس به منظور توسعه حمل ونقل عمومی نیز عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک «محیط بان» کرج/ راه اندازی مترو تا پایان بهار 1400

افتتاح پارک «محیط بان» کرج/ راه اندازی مترو تا پایان بهار 1400