مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-01پزشكي

ضرب و شتم کادر درمان درگز توسط همراهان بیمار مبتلا به کرونا


مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز از ضرب و شتم کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) در پی مخالفت با درخواست غیرقانونی همراهان یک بیمار کرونایی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز از ضرب و شتم کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) در پی مخالفت با درخواست غیرقانونی همراهان یک بیمار کرونایی خبر داد.

حمیدرضا سلیمی ضمن تأیید این خبر در گفت وگو با ایسنا گفت: کادر درمان شرایط همراهان بیماران مبتلا به کرونا و مخصوصا افرادی که عزیزی را از دست می دهند کاملا درک می کنند.

وی اظهار کرد: در شرایط حاضر که با موج چهارم کرونا مواجهیم، پرسنل بهداشت و درمان و به خصوص پرسنل بیمارستان واقعا از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیستند.

سلیمی یادآور شد: کادر درمان بسیار تحت فشار هستند چرا که علاوه بر اینکه در معرض مستقیم بیماری هستند، فوت بیماران نیز روح و روان آن ها را آزرده می کند و در این شرایط سخت اگر امنیت اجتماعی آن ها نیز با این گونه حرکات تهدیدآمیز از جانب همراهان بیمار به مخاطره بیفتد شرایط بسیار بحرانی تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان درگز به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعیی کمک کنند تا زنجیره انتقال ضعیف شده تا بهتر بتوان شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم کادر درمان درگز توسط همراهان بیمار مبتلا به کرونا

ضرب و شتم کادر درمان درگز توسط همراهان بیمار مبتلا به کرونا