مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-01سياسي

100 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان به نیازمندان کمک شد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سال گذشته در سیستان و بلوچستان بیش از 100 میلیارد تومان کمک های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی جمع آوری و صرف خدمت به نیازمندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، سید، هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد، مساجد و مراکز نیکوکاری پای کار آمدند و حرکت عظیمی شکل گرفت.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: مرحله نخست پویش ایران همدل پارسال بسیار موفقیت آمیز بود و آمارها هم حکایت از این امر دارد حتی در سیستان و بلوچستان که استان محرومی شناخته می شود مردم یک خیزش عجیبی داشتند و کمک های مومنانه مردم عزیزمان در این استان بسیار ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر به عنوان اطعام حسینی و احسان حسینی دنبال شد که الحمدلله کار بزرگی صورت گرفت افزود: مرحله سوم این پویش از ابتدای ماه رمضان امسال با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده آغاز شده و در سیستان و بلوچستان نیز با شور و شوق عجیبی در حال اجراست.

بختیاری افزود: در قالب این پویش همه روزه غذای گرم طبخ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میان نیازمندان توزیع می شود در این میان مساجد، حسینیه ها و خیریه ها نیز آشپزخانه های خود را در اختیار این رزمایش گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان به نیازمندان کمک شد

100 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان به نیازمندان کمک شد