مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 19:102021-05-01سياسي

تصمیم صداوسیما درباره پخش زنده سخنرانی های رییس جمهوری


معاون دفتر رییس جمهوری از تصمیم عجیب سازمان صدا و سیما در کاهش پخش زنده سخنرانی های رییس جمهوری با تصمیم ستاد انتخابات این سازمان خبر داد.

- معاون دفتر رییس جمهوری از تصمیم عجیب سازمان صدا و سیما در کاهش پخش زنده سخنرانی های رییس جمهوری با تصمیم ستاد انتخابات این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: روحانی در روز ‎کارگر و روز ‎معلم، به گفت وگو با نمایندگان این دو قشر معزز می نشست، اما سخنان امسال او در دیدار با معلمان و کارگران با تصمیم ستاد انتخابات ‎صداوسیما و ایجاد محدودیت پخش زنده ی رییس جمهور به سه جلسه در هفته (ستاد ‎کرونا، هیأت دولت و پنجشنبه های افتتاح)، روی آنتن نرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه 31 فروردین امسال نیز رسانه ملی از پخش زنده سخنرانی رییس جمهوری در نشست با فعالان سیاسی به مناسبت ماه مبارک رمضان سر باز زد که این اقدام واکنش معزی را در پی داشت؛ معاون دفتر رییس جمهوری در این زمینه گفت که این جلسه علی رغم هماهنگی های لازم و موافقت رییس سازمان ‎صداوسیما برای پخش زنده ی سخنرانی های رییس جمهوری در نشست های ‎رمضان، به دلیل مخالفت رییس ‎شبکه خبر از آنتن زنده ی این شبکه حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم صداوسیما درباره پخش زنده سخنرانی های رییس جمهوری

تصمیم صداوسیما درباره پخش زنده سخنرانی های رییس جمهوری