مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-05-01سياسي

7 سال انتطار برای تکمیل مسجد جامع شهر چوار


مسجد جامع شهر چوار که سال 1393 کلنگ زنی شد به دلیل کمبود اعتبار کماکان تکمیل نشده و نیازمند توجه جدی از سوی متولیان امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مسجد جامع شهر چوار یکی از مساجدی است که این روزها با بی مهری مسوولان روبرو شده و با اعتبارات قطره چکانی تا تکمیل این پروژه معنوی باید صبر ایوب پیشه کرد.

در هر جایی از این کره پهناور کسانی با هر دین و آیینی زندگی می کنند در طول ایام هفته برای رسیدن به آرامش و معنویت خود در یک مکان جمع و به دعا و نیایش پروردگار مشغول می شوند.

مسجد به عنوان عبادتگاه مسلمانان به شمار می آید که علاوه بر مسئله عبادت به سایر مسائل برای عموم مردم به ویژه جوانان می پردازد که بتوانند شبهات آنها را برطرف سازد.

کلنگ زنی مسجد جامع چوار از سال 1393  اقبالی از اعضای هیات امنای مسجد جامع چوار گفت: پروژه ساخت و بازسازی کامل مسجد جامع در سال 1393 با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار وقت کلنگ زنی شد.

وی افزود: این پروژه عمرانی و فرهنگی در زمینی به مساحت 800 متر مربع در سه طبقه (طبقه سالن همایش با ظرفیت 330 صندلی و طبقه برادران و طبقه خواهران) طراحی شده است پروژه ابتدا با مسوولیت سازمان حج و اوقاف شروع شد و بعدها با درخواست مردم و امام جمعه وقت به راه و شهرسازی سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سال انتطار برای تکمیل مسجد جامع شهر چوار

7 سال انتطار برای تکمیل مسجد جامع شهر چوار