مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-02ورزشي

روزنامه های قطر تیم خلیل زاده و کریمی را دادگاهی کردند!


روزنامه های قطر در پی حذف نمایندگان این کشور از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، دادگاه رسانه ای را علیه مقصران این ناکامی به راه انداخته اند! - روزنامه های قطر در پی حذف نمایندگان این کشور از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، دادگاه رسانه ای را علیه مقصران این ناکامی به راه انداخته اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزنامه های قطر در شماره امروز خود انتقادات گسترده و شدیدی را علیه عملکرد سه تیم الدحیل، السد و الریان در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند.

این سه تیم در کنار الغرافه (مرحله پلی آف) موفق به صعود در این دوره از رقابت های آسیا نشدند و از دور این مسابقات کنار رفتند.

رسانه های قطر شاید هنوز حذف این تیم ها بخصوص الدحیل و السد متمول با بازیکنان و مربیان گران قیمت را هضم نکرده اند و به همین دلیل آنها را با گزارش ها و نقدهای خود دادگاهی کرده اند! این در حالی است که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی تیم الریان و علی کریمی هافبک ایرانی تیم الدحیل هم در این تیم ها حضور داشتند.

روزنامه های الشرق، الوطن و الرایه مطالب زیادی در این خصوص منتشر کرده اند و تیترهای تندی علیه نمایندگان این کشور به کار برده اند.

در این میان روزنامه الوطن هم کاریکاتور جالبی از خروج قطری ها از لیگ قهرمانان کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه های قطر تیم خلیل زاده و کریمی را دادگاهی کردند!

روزنامه های قطر تیم خلیل زاده و کریمی را دادگاهی کردند!