مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-02دانش

دانشجویان علوم پزشکی گرگان به عملکرد دولت در مدیریت کرونا انتقاد کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گرگان و کادر درمان در استان گلستان در نامه ای سرگشاده خطاب به دولتمردان، - جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گرگان و کادر درمان در استان گلستان در نامه ای سرگشاده خطاب به دولتمردان، انتقادات جدی درباره مدیریت کرونا در ایران را مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گرگان و کادر درمان در استان گلستان در نامه ای سرگشاده خطاب به دولتمردان، انتقادات جدی درباره مدیریت کرونا در ایران را مطرح کردند.

در این نامه آمده است: با شروع و گسترش ویروس کرونا در اقطار جهان، نظام های مختلف دنیا با چالش های عمیق و اساسی مواجه شد.

نظام های سیاسی در کنترل گسترش این ویروس، نظام های اقتصادی در مقابله با موج های مخرب ناشی از اثرات اقتصادی این ویروس، نظام های اجتماعی در اقناع و همراه کردن افکار عمومی برای مقابله با این ویروس و از همه مهم تر کرونا بزرگترین چالش برای نظام های بهداشت و درمان کشور های دنیا بود.

همه کشور های دنیا کرونا را در اولویت مسائل خود قرار دادند و برای مقابله با آن، ستاد و قرارگاه تشکیل دادند، راهکار هایی در پیش گرفتند، دست به اقداماتی زدند، به فکر ساختن دارو و واکسن برای افزایش ایمنی عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی گرگان به عملکرد دولت در مدیریت کرونا انتقاد کردند

دانشجویان علوم پزشکی گرگان به عملکرد دولت در مدیریت کرونا انتقاد کردند