مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-02سياسي

کارگران محور دستیابی به توسعه پایدار


اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن اول ماه می روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به این شرح است: اول ماه می مصادف با 11 اردیبهشت ماه، تحت عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری شده است تا بهانه ای باشد برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و همچنین تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ کار.

این روز را خدمت همه کارگران عزیز میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید دارند، تنها راه دستیابی به توسعه پایدار و همچنین حفظ استقلال کشور، از مسیر توجه به تولید ملی می گذرد و در این مسیر نقش کارگران و تلاشگران عرصه کار و تولید، نقش بسیار موثر و تعیین کننده ای است.

بدون شک قشر معزز کارگر به عنوان یکی از شریف ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه، نقش محور دستیابی به توسعه پایدار و شکوفایی اقتصادی کشور را برعهده دارد.

کارگران و بازنشستگان عزیز به عنوان صاحبان اصلی بانک رفاه کارگران همواره در کانون توجهات این بانک قرار داشته اند و بخش قابل توجهی از برنامه های توسعه ای بانک با محوریت رفع نیازهای مالی این عزیزان و ارائه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران محور دستیابی به توسعه پایدار

کارگران محور دستیابی به توسعه پایدار