مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-02اقتصادي

هاشمی: به خاطر کم لطفی دولت توسعه ناوگان شهری عملی نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در گفتگو با روزنامه اعتماد، مهم ترین دستاورد شورا را توقف شهرفروشی عنوان کرد و حال آن که کاهش ساخت و ساز ها و درخواست تراکم، - رییس شورای شهر تهران در پایان چهار سال حضور در شورا و درباره عملکرد 4 ساله طیف متبوع خود گفت مطالبات شهر همچنان معطل مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در گفتگو با روزنامه اعتماد، مهم ترین دستاورد شورا را توقف شهرفروشی عنوان کرد و حال آن که کاهش ساخت و ساز ها و درخواست تراکم، در اصل به رکود تورمی بازار مسکن برمی گردد.

وی سپس درباره مهم ترین ناکامی شورای شهر گفت: توسعه حمل و نقل عمومی شهر، مهم ترین اولویت من در شورا بود و متأسفانه در این دوره با همه تلاش هایی که صورت گرفت، به دلیل شرایط اقتصادی کشور و کم لطفی دولت و ضعف پیگیری شهرداری، برنامه تجهیز و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در مترو و اتوبوس محقق نشد، البته کار های مهمی صورت گرفت و افتتاح هایی را شاهد هستیم.

محسن هاشمی در پاسخ این سؤال که منتقدان شورا را به اقدامات نمایشی مانند تغییر نام خیابان ها به جای کار های زیربنایی متهم می کنند، پاسخ شما چیست؟ ، گفت: نامگذاری، بخشی از وظایف شوراست و کمیسیون نامگذاری که نمی تواند وظایف قانونی اش را رها کند و مثلاً فعالیت عمرانی یا حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: به خاطر کم لطفی دولت توسعه ناوگان شهری عملی نشد

هاشمی: به خاطر کم لطفی دولت توسعه ناوگان شهری عملی نشد