مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-02اقتصادي

تنش آبی در شهر و 95 روستای ثلاث باباجانی/ آب 17 چشمه روستایی خشک شد


سرپرست امور آبفا ثلاث باباجانی، از تنش آبی در شهر و 95 روستای شهرستان خبر داد و گفت: میزان نزولات جوی شهرستان از 556 میلی متر در سال گذشته به 340 میلی متر در سال آبی جاری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رحمانی امروز در جمع اصحاب رسانه از تنش آبی در شهر و 95 روستای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات پایدار و مدیریت منابع آبی موجود همواره مورد توجه و از اولویت کاری این امور بوده است.

وی افزود: در سال آبی جاری شهرستان ثلاث باباجانی میزان بارش محدودی را نسبت به سال های گذشته تجربه کرده، به طوریکه میزان نزولات جوی شهرستان از 556 میلی متر در سال گذشته به 340 میلی متر در سال آبی جاری رسیده است، کاهش 40 درصدی نزولات آسمانی و افزایش سرانه مصرف آب به سبب شیوع ویروس کرونا ، موجب کاهش سطح منابع تامین آب و ایجاد تنش آبی در شهرها و 95 روستای شهرستان شده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب ثلاث باباجانی تصریح کرد: شهرستان ثلاث باباجانی دارای سه شهر با 6 هزار مشترک است که نیاز آبی آن با 140 لیتر در ثانیه از 3 دهنه چشمه و 2 حلقه چاه با میزان تولید 75 لیتر در ثانیه تامین می شود.

وی همچنین از عمده مشکلات موجود در شهرستان را کاهش دبی چشمه سراب شیان دانست و افزود: این چشمه که تنها منبع تامین آب شهر میرآباد و 9 روستای آن است با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در شهر و 95 روستای ثلاث باباجانی/ آب 17 چشمه روستایی خشک شد

تنش آبی در شهر و 95 روستای ثلاث باباجانی/ آب 17 چشمه روستایی خشک شد