مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-02سياسي

فلسفه کارآفرینی برای زندانی، اصلاح و بازپروری اوست


فلسفه اشتغال و کارآفرینی برای زندانی، اصلاح و بازپروری زندانی است و ما باید آن بخشی از وجدان اخلاقی و شخصیت اجتماعی و حقیقی فرد که فرو ریخته است را در این دوران اصلاح کنیم.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: فلسفه اشتغال و کارآفرینی برای زندانی، اصلاح و بازپروری زندانی است و ما باید آن بخشی از وجدان اخلاقی و شخصیت اجتماعی و حقیقی فرد که فرو ریخته است را در این دوران اصلاح کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری استان مرکزی، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در جلسه ستاد بنیاد تعاون زندانیان استان با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان و پیامد های معنوی و اجتماعی این ماه شریف که انفاق و دستگیری از نیازمندان در آن موج می زند، اظهار کرد: در تاریخ ذکر شده است امام حسن مجتبی(ع) دو بار تمام اموال خود را در راه کمک به مستمندان بخشید و سه بار نصف اموال خود را بخشید و حمایت های زیادی از نیازمندان داشت و ما امروز وظیفه داریم تنها بیت المال را در مسیر درست خود که همان کمک به زندانیان و خانواده های آنان است به درستی صرف کنیم که این نیازمند وقت گذاری مؤثر برای هرچه بهتر اقدام کردن در این راه است.

رییس دستگاه قضایی استان مرکزی ضمن تقدیر از اقدامات اعضای هیأت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان مرکزی در خصوص ارتقاء آمار اشتغال زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه کارآفرینی برای زندانی، اصلاح و بازپروری اوست

فلسفه کارآفرینی برای زندانی، اصلاح و بازپروری اوست