مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-02سياسي

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد


دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام معلم و استاد پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام  معلم و استاد پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم آموزش و تربیت، شریان حیاتی تداوم پیشرفت کشور و از بایسته های هندسه ی انقلاب است؛ بدون شک استقلال، شکوفایی، اقتدار دانش بنیان و سربلندی و تعالی ملت بزرگ ایران در هر برهه و مرحله ای مرهون تعلیم و تعلم باورمندانه معلمان و اساتیدی است که به خوبی جایگاه و نقش بی بدیل خود را شناخته و در این مسیر مقدس برای جبران عقب ماندگی ها جهاد کرده اند.

    اینجانب به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت، روز معلم، به روح بلند و ملکوتی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری(ره) که حاصل عمر امام عزیزمان بود، سلام و درود می فرستم و این روز بزرگ و نماد اندیشه و عمل الهی در راه نشر آگاهی، دانش و پرورش انسان های باورمند و مؤثر برای اسلام، انقلاب و کشور را گرامی می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد