مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-02سياسي

کلنگ زنی های دقیقه نودی شهرداری ساری پروژه های مردمی یا گارد انتخاباتی


سرپرست شهرداری ساری در حالی که این روزها کلنگ به دست گرفته و در سطح شهر می چرخد که عمر پروژه های که قرار است به بهره برداری برساند با مدت زمان دوران مدیریتی اش همخوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،ضرب المثل سنگ بزرگ بلند کردن نشانه نزدن است این روزها حکایت شهرداری ساری است.

کلنگ زنی همزمان چهار پروژه در یک روز درست در آستانه انتخابات از این دست اقدامات کم نظیری است که تنها در مازندران و در شهر بدون عضو شورای شهر اتفاق می افتد.

البته در سنوات گذشته و زمانی که 9 کرسی شورای شهر فعال بود اقدامات مشابه کلنگ زنی های تبلیغاتی را در شهر شاهد بودیم اما وقتی شورایی در کار نیست، سرپرست شهردار ساری هنوز وضعیت مدیریتی اش هم مشخص نیست چطور نسبت به کلنگ زنی ها دقیقه 90 همت گماشته است؟  کلنگ زنی ها که عاقبت آن را می توان از خبرسازی در فضای مجازی بالاتر نمی رود و حتی به مراحل طرح های مطالعاتی هم شاید نرسد.

حضور سرپرست شهردار ساری در ساخت پردیس سینمای ساری، کلنگ زنی همزمان چهار پروژه در طول یک روز سنگ بزرگی است که حتی ممکن است شهردارانی که با رای شورا و تایید استانداری بر مسند کار نشستند، تمایلی به انجام آن ندارند آن هم در شرایطی که شهرداری ساری از وضعیت منابع اعتباری شهرداری گلایه دارد و در پرداخت حقوق کارکنان شرکتی با چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی های دقیقه نودی شهرداری ساری پروژه های مردمی یا گارد انتخاباتی

کلنگ زنی های دقیقه نودی شهرداری ساری پروژه های مردمی یا گارد انتخاباتی