مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-02سياسي

کتاب «روش شناسی جریان شناسی» منتشر شد


کتاب «روش شناسی جریان شناسی» نوشته علی ابراهیم پور با مقدمه حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه و محمدصادق کوشکی راهی بازار نشر شد.

- کتاب روش شناسی جریان شناسی نوشته علی ابراهیم پور با مقدمه حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه و محمدصادق کوشکی راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب روش شناسی جریان شناسی به مثابه نظریه-روشی میان رشته ای با موضوع روش شناسی علوم انسانی، نوشته علی ابراهیم پور و با مقدمه دکتر عبدالحسین خسروپناه و دکتر محمدصادق کوشکی روانه بازار نشر شد.

روش شناسی جریان شناسی به دغدغه ی تقویت ادبیات بومی علوم انسانی و پاسخی به چالش روش در تولید علم می پردازد.

این کتاب برای نخستین بار، جریان شناسی را به مثابه نظریه-روش صورت بندی کرده است، که می تواند در عرض روش های مرسوم علوم انسانی همچون تحلیل گفتمان مطرح شود.

مهم آنکه این پژوهش پیش رو، روش جریان شناسی را به عنوان فرآیندی میان رشته ای معماری کرده است و بر مبانی حکمت اسلامی پی ریزی شده است.

جریان شناسی اصطلاحی نوپدید و پربسامد در فضای فکری-فرهنگی و علمی ایران معاصر است که با ادبیات جذاب خود، توجه مخاطبان و اندیشوران بسیاری را جلب کرده است؛ اما بیشتر از آن به عنوان الگویی رسانه ای و ژورنالیستی برای تنظیم محتوا در سخنرانی ها، مقالات و یادداشت ها استفاده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «روش شناسی جریان شناسی» منتشر شد

کتاب «روش شناسی جریان شناسی» منتشر شد