مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-02اجتماعي

22 مرکز جوار کارگاهی در اردبیل راه اندازی می شود


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: در سالجاری تلاش اداره کل فنی و حرفه ای استان در مسیر توسعه و تقویت آموزش های مهارتی کمک به راه اندازی 22 مرکز جوار کارگاهی برای تقویت نظام آموزشی است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: در سالجاری تلاش اداره کل فنی و حرفه ای استان در مسیر توسعه و تقویت آموزش های مهارتی کمک به راه اندازی 22 مرکز جوار کارگاهی برای تقویت نظام آموزشی است.

امامی در مراسم افتتاح دو مرکز جوار کارگاهی در اردبیل اظهار کرد: امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای شاهد افتتاح ویدئوکنفرانسی 140 مرکز جوار کارگاهی در سطح کشور بودیم که از این تعداد دو مرکز نیز در اردبیل راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این مراکز مربوط به شرکت چاپ و نشر شیران نگار است که در مساحت 800 متر در حوزه خدمات چاپ و نشر فعالیت می کند که با راه اندازی مرکز کارآموزی بین کارگاهی بخشی از کارگران شاغل در این مجموعه از مهارت های جدید بهره مند می شوند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل رشته های آموزشی ارائه شده در این مرکز را چاپ افست ورقی، ناظر امور فرآیند چاپ، صحافی ناظر امور چاپ، متصدی محاسبات فنی چاپ، لیتوگرافی و طراحی گرافیک اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 مرکز جوار کارگاهی در اردبیل راه اندازی می شود

22 مرکز جوار کارگاهی در اردبیل راه اندازی می شود